< Reny Juta: 't Is weer voorbij die mooie zomer

Saturday, August 19, 2006

't Is weer voorbij die mooie zomer

Ken je 'm nog die hit van Gerard hoeheetieookalweer? Ja, dat ga je krijgen he. Als je je dit liedje nog herinnert, zoals ik dus, betekent het dat je op een leeftijd bent dat ook je geheugen gaten gaat vertonen. En helaas niet alleen je korte termijn geheugen! Maar we gaan alweer richting herfst. Dat levert wel mooie plaatjes op, zoals hieronder:

laat daglicht op het gazon bij de kerk

En mooie wolkenluchten zoals hier. Ik krijg er geen genoeg van. Ik blijf fotograferen! Soms zie je een hele strakblauwe lucht met daarboven een inktzwarte wolk, heel apart zoiets. Op deze foto lijkt het wel of er een reuzenroek voor de zon vliegt.

zonsondergang

Ook van schilderen krijg ik geen genoeg. Dit schilderij heb ik gemaakt naar aanleiding van een foto die een collega me stuurde. Het was een foto van haar twee kinderen. En die kinderen hebben engelachtige gezichtjes, vandaar dit elfenschilderij.


Ik weet al hoe die Gerard heet: Gerard Cox! Het komt goed met me. Ik ben nog niet helemaal dement!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gerard Cox en Frans Halsema, uit cabaret Lurelei. Weéét je wel, ouuudje. (En van wie was dát liedje, Reny?)

Groetjes, Cees


Zeg, wat is dat met die moeilijke Choose an identity?

10:26 PM  

Post a Comment

<< Home

-----------------------------------------------
Google
< Blog Directory