< Reny Juta: Miami Vice

Monday, August 22, 2005

Miami Vice


Kager plassen

Zondag hebben Theo en ik lekker een middagje gevaren in een speedboot met Michael, Denise en Tom, een vriend van Michael. Eigenlijk ben ik niet zo'n held in boten, want ik presteer het om op een waterfiets al zeeziek te worden, maar dit keer ging het prima. We waanden ons stiekem in een aflevering van Miami Vice uit de tachtiger jaren. In het begin hebben we alleen zachtjes gevaren en heerlijk genoten van de omgeving, maar na 18.00 uur ging Tom dapper het water in om het (voor het eerst) op de wakeboard te proberen. Zie foto hieronder:

"Action snapshot Tom on the wakeboard"

Captain Michael gaf aanwijzingen en een dot gas

"Don Michael Johnson"

Miami vice Denise en ik maakten actiefoto's, hoewel...
ze lijkt hier nog niet echt actief!

"Saundra Denise Santiago"

Uiteraard beweerde Theo dat hij - als hij jonger was - het ook wel had willen proberen, maar ja met die 4 keer geopereerde knie en met zijn (hoge) leeftijd van bijna 54 was dat toch te riskant. Iedereen weet dat mijn T-keteltje nooit verder dan met 1 grote teen in het water gaat, maar we hebben allemaal braaf geknikt ter bevestiging.
Dat dat wakeboarden nog niet zo simpel is zie je hieronder:

action snapshot Tom "off" the wakeboard

Na dat middagje varen, zijn we als afsluiting lekker met zijn vijven gaan eten in de Pasta Company in Zoetermeer. Het was maar heel goed dat we na het varen zijn gaan eten en niet ervoor, want ik denk dat de boot gezonken was na deze copieuze maaltijd!

1 Comments:

Blogger Reny said...

Naam heb je mee, kleur heb je tegen :-p

10:04 AM  

Post a Comment

<< Home

-----------------------------------------------
Google
< Blog Directory