< Reny Juta: Televisie-ziek

Monday, July 04, 2005

Televisie-ziek

Ja dat word ik dus, doodziek van de televisie. Er is voor mij geen enkel leuk programma meer te bekijken, zo lijkt het wel. Vanavond kwamen er 3 programma's waar ik me mateloos aan kan ergeren:

1. Veronica's lekkerste - soort idols, maar in plaats van zingen hoeven de kandidaten er slechts "lekker" uit te zien, soort veekeuring met Mental Theo en Yorinde Mol om ze de grond in te boren, danwel op te peppen.

2. Extreme make-over - kalveren (onnozel, naief) worden veranderd in koeien (dikke uiers, smaklippen). Programma is gelardeerd met een en dezelfde kreet: Oh my God!!

3. Temptation island - mannen en vrouwen worden apart op een eilandje met een stel verleiders/sters gezet om te zien of zij alle verlokkingen kunnen weerstaan. Ofwel: hoe help ik mijn relatie zo snel en grondig mogelijk naar de gossiemijne.

Misschien zijn er meer zoals ik. Ook mensen die balen van die schreeuwerige, oppervlakkige programma's. Dan gaat de (tv)knop steeds vaker om. En dan gaan we terug naar de tijd dat er geen tv was en je op elkaar was aangewezen voor ander soort gezelligheid. Hmmm, misschien morgen toch maar eens dat mens-erger-je-niet spelletje opzoeken? Alhoewel... dat spelletje doe ik de hele avond al!


na de make over

1 Comments:

Blogger Reny said...

Ja, ik heb ook een goed boek liggen... van een halve meter dik. Waarschijnlijk krijg je die over een jaar of drie wel terug

1:55 PM  

Post a Comment

<< Home

-----------------------------------------------
Google
< Blog Directory