< Reny Juta: Herfstdip

Thursday, September 20, 2007

Herfstdip



Het is al bijna herfst en dat is goed te merken. Wind, kou, regen, vallende en rondrennende eikels om je heen……Het lijkt wel of tegelijk met de zomer ook het goede humeur van sommige mensen met winterslaap gaat. Goodness gracious wat een chagrijnen lopen er rond! ’t Is niet zo erg, als ze mij maar met rust laten, maar dat is helaas niet zo. Jammer dat niet wat meer mensen beseffen dat ze veel meer bereiken met vriendelijkheid en zo nu en dan een schouderklopje dan met gesnauw en altijd negatieve kritiek. Van de week was ik het zo zat dat ik zelf ook uit mijn slof geschoten ben en eens lekker terug geblaft heb. En dit weekend ga ik een paar teksten uitprinten die ik op mijn werk ga ophangen. Eentje met de tekst:

WEES AARDIG VOOR ONS
ALS WIJ AFGEBLAFT WILLEN WORDEN
SOLLICITEREN WE WEL
BIJ EEN HONDENKENNEL

En een met de tekst:

STAAT ER HARRY POTTER
OP MIJN VOORHOOFD?
NEE?
DAN KAN IK DUS NIET HEKSEN!

Nou eens kijken of mijn collega’s humor hebben.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-----------------------------------------------
Google
< Blog Directory